تفاوت سمعک زیمنس و سمعک سیگنیا چیست

تفاوت نام تجاری سمعک سیگنیا و سمعک زیمنس در چیست؟

چشم انداز برند سیگنیا همراه با تجربه ی برند زیمنس به مدیران شرکت سیگنیا این امکان را می دهد تا به مشتریان و بیمارانشان مجموعه ای از برنامه ها و راه کارهای شنوایی پیشرفته ارایه دهند . تیم پر شور و پر تلاش سیگنیا, با دانش و تجربه ای پیشرفته, به ما این امکان را می دهد تا به فناوری های روز در عرصه ی شنوایی دست یابیم. ما همچنان از اعتماد به برند زیمنس در کنار سیگنیا, برندی که برای مخاطبان پر از جذابیت است در مسیر آینده گام بر می داریم و این اساس رشد تجاری ما در آینده خواهد بود.

تا چه مدت برند تجاری زیمنس در تجارت سمعک ادامه خواهد یافت؟

همانطور که در یک بیانیه مطبوعاتی از ژانویه سال 2015 اعلام شد ، سیوانتوس توافق نامه ای با زیمنس برای ادامه استفاده از برند سمعک زیمنس به منظور توسعه ، بازاریابی و فروش محصولات شنوایی امضا کرده است. بنابراین ، برند سمعک زیمنس در سالهای آتی توسط سیوانتوس در کنار برند سیگنیا استفاده خواهد شد.


برندهای سمعک زیمنس و سمعک سیگنیا چگونه با یکدیگر ارتباط دارند؟

سیگنیا برند جدید محصولات زیمنس است که طی سالهای آینده در کنار برند زیمنس عرضه خواهد شد.ما همچنان از اعتماد مصرف کنندگان به نام زیمنس بهره مند خواهیم شد.همچنین می توانیم یک برند متناسب با فرصت ها و نیازهای بازار مراقبت شنوایی ایجاد کنیم. به کمک برند سیگنیا ، ما قادر خواهیم بود از طریق ارتباطات انسانی و عاطفی بیشتر که کانالهای مدرن بازاریابی را به حداکثر می رساند ، با مخاطبان جوانتر و گسترده تری ارتباط برقرار کنیم.


هنگامی که زیمنس دیگر به عنوان یک محصول تجاری در دسترس نباشد ، برای مصرف کنندگان چه تغییراتی خواهد کرد؟

به لحاظ نوآوری, تکنولوژیکی ، کیفیت ، ضمانت نامه ، تعمیرات ، خدمات و پشتیبانی, هیچ چیز برای مشتریان یا بیماران آنها تغییر نخواهد کرد. ما اطمینان خاطر می دهیم که برند جدید سیگینا از همه لحاظ با برند زیمنس همگام است و با اهداف بزرگ تر و گام های رو به جلو در عرصه شنوایی ادامه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *