قرارعاشقانه با وجود سمعک

هنگامی که صحبت از رابطه و قرارهای عاشقانه می شود افراد زیادی که مشکل شنیداری دارند دچار یاس و ناامیدی می شوند. دلیلی برای نگرانی نیست چرا که افت شنوایی نمی تواند شما را ناامید فقط کافیست که به نکاتی درباره چگونگی داشتن یک قرار عاشقانه با اعتماد به نفس توجه کنید

قرارهای عاشقانه به تنهایی و بدون نقش داشتن عوامل دیگر در زندگی می تواند دلهره آور به نظر برسد..وقتی دچار کم شنوایی هستید این موضوع می تواند بعنوان یک فاکتور اضافه و نگران کننده به هنگام قرارهای عاشقانه تلقی شود.آیا آنها درک خواهند کرد؟ آیا آنها فردی با مشکل شنوایی را در زندگی خود قبول خواهندکرد؟
صدها سوال به ذهن شما می رسد و بر نگرانی شما می افزاید.در این شرایط بهتر است مثبت بیاندیشید و بر روی چگونگی معرفی خود راحت و طبیعی تمرکز کنید.در حالی که ایجاد تصور اولیه خوب هدف اصلی در برقراری ارتباط است لازم است که ابتدا احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید.کم شنوایی نبایدبعنوان یک نقص تلقی شود و اعتماد به نفس شما را کم کند.همانطور که گفته شد در اینجا نکاتی برای بهبود بخشیدن به تجارب شما در قرارهای عاطفی وجود دارد.

قرارعاشقانه با وجود سمعک

در یک قرار عاشقانه آیا اعتماد به نفس کافی را دارید؟ اگر پاسخ منفی است، فکر کنید که چه چیزی باعث ناراحتی شما می شود؟ بهتر است خود را آماده کنید.
– مکانی مناسب انتخاب کنید. در حالی که معمولا جوانان مکان های شلوغ و مهمانی های پر سر و صدا را برای قرارهای خود انتخاب می کنند، بهتر است شما یک رستوران یا یک پارک آرام را برای قدم زدن انتخاب کنید. این مکان ها برای ایجاد رابطه و گفتگوی دو نفره برای افراد کم شنوا مناسب تر است.
– آیا باتری سمعک شما شارژ کافی دارد و آماده است؟ نگرانی در خصوص تمام شدن شارژ باتری سمعک در طول مدت قرار ملاقات نباید وجود داشته باشد. اگر درباره وضعیت باتری سمعک مطمئن نیستید، باتری جدید را در سمعک قرار دهید و یا قبل از رفتن آنها را شارژ کنید.
آیا اگر از طرف مقابل بخواهید تا جملات خود را تکرار کنند احساس راحتی میکنید؟ این طبیعی است که شما چیزهایی را از دست بدهید یا برای فهمیدن افراد با سختی مواجه شوید. در این مواقع، شما باید به راحتی از آنها بخواهید تا جملات خود را تکرار کنند. اگر فرد مقابل شما به شکل ناامیدانه برخورد کرد یا با جمله مهم نیست از تکرار خود پرهیز کرد بدانید که این فرد ارزش وقت گذاشتن را نخواهد داشت.
– دلسرد نشوید.اگر قرار شما به خوبی پیش نرفت یا شما حس خوبی نسبت به فرد نداشتید،احساس بدی نسبت به خود پیدا نکنید. همه ی قرارهای اول به خوبی پیش نمی روند، و هر رابطه ای که شما شروع کنید تا همیشه ادامه پیدا نخواهد کرد. تنها چیزی که اهمیت دارد این است که شما پیشرفت کنید. اگر شما این اعتماد به نفس را داشته اید که آن را یکبار انجام دهید، قطعا میتوانید در آینده نیز این کار را تکرار کنید.

سمعک چطور میتواند تعاملات شما را بهبود بخشد

اگر شما هم اکنون از سمعک استفاده نمی کنید، احتمالا کنجکاوید که سمعک چطور میتواند روابط شما را بهبود ببخشد. برای افرادی که توانایی لب خوانی یا زبان اشاره را دارند ارتباط برقرار کردن با سمعک میتواند راحت تر باشد، اما به دلایل شخصی از آنها دوری میکنند. خوشبختانه به دلیل پیشرفت چشمگیر تکنولوژی سمعک ، احساس سازگاری بیشتری با آنها خواهید کرد. در واقع بیشتر افرادی که شروع به استفاده از سمعک می کنند گزارش کرده اند که روابط و تعاملات اجتماعی آنها بعد از استفاده از سمعک بهبود یافته است که این شامل روابط کاری، دوستی و روابط عاشقانه میشود.

نکاتی برای داشتن قرار عاشقانه با فردی که از سمعک استفاده می کند

تا اینجا از این گفتیم که اگر از سمعک استفاده می کنیم چگونه با اعتماد به نفس در قرارهای عاشقانه حضور یابیم. حال این سوال مطرح است که قرار با فردی که مشکل شنوایی دارد چطور خواهد بود؟ اگر شما در حال تحقیق کردن هستید تا چنین فردی را درک کنید، نشان از آن دارد که احساسات این فرد برای شما مهم است و می خواهید برخورد اول خوبی داشته باشید.در اینجا به نکاتی برای بهبود بخشیدن قرارهای عاشقانه و یک همراه خوب بودن می پردازیم. درک کنید
بزرگ ترین مشکل و ناراحتی افراد با مشکلات شنوایی در این شرایط درک نشدن است. زمانی که افراد بی ادب یا بیش از حد مودب هستند این حس جدایی را به فرد القا می کند. به سوالاتی که از شما میپرسند گوش دهید و اگر درباره چیز مشخصی همچون یک مکان ساکت برای قرار تقاضایی کردند آنها را درک کنید.

واضح صحبت کنید

این بهترین کاری است که شما می توانید انجام دهید. من من کردن، سریع صحبت کردن و رد شدن از مباحث برای افراد بدون مشکلات شنوایی هم گیج کننده است، حال شما تصور کنید که چقدر برای یک فرد با مشکلات شنوایی می تواند آزار دهنده باشد. صریح صحبت کنید اما نه به شکلی که درحال صحبت با یک کودک هستید.
وقتی از شما خواسته می شود تا جمله خود را تکرار کنید طوری رفتار نکنید که گویا اذیت شدید. شاید برای شما کلمه «هرچی» یا «مهم نیست» راهی برای جلوگیری از تکرار خودتان باشد اما برای فردی با مشکل شنوایی این نشانه ای است که شما تمایلی به ارتباط با آنها ندارید. هنگانی که از شما میخواهند تا تکرار کنید صبور باشید آنها فقط تلاش میکنند تا شما را درک کنند.

از پیش برنامه ریزی کنید

اگر فرد مقابل شما مکانی را از قبل مشخص نکرده است سعی کنید تا مکانی را انتخاب کنید که برای افراد با مشکلات شنوایی مناسب باشد. رستوران های آرام، پارک های زیبا و کافه های خلوت مکان های خوبی برای شروع هستند. نقش یک قهرمان را بازی نکنید
فرد مقابل شما تا حالا بدون شما نجات پیدا کرده و نیازی به محافظت ندارد. در عین حال که شما باید درکش کنید اما نباید از خود راضی باشید و مانند یک فرد ضعیف رفتار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *