مراقبت از سمعک در برابر گرما رطوبت و آب

مراقبت از سمعک در برابر گرما رطوبت و آب

تابستان همینجاست و این بدان معناست که روزهای خود را در هوای گرم, عرق و احتمالا آب تنی در آب می گذرانیم. این ها برای سمعک های شما می توانند خطر ساز باشند. در اینجا با نحوه ی محافظت از سمعک های سیگنیا در این شرایط آشنا می شویم. در روزهای گرم تابستان عرق کردن اجتناب ناپذیر است حتی اگر در هوای مطبوع تر کنار دریا یا استخر باشید. از قطرات آب در امان نخواهید بود. در این مواقع, نگرانی در مورد سمعک ها طبیعی است. اگر بدانید به هنگامی که سمعک شما مرطوب یا خیس می شود چه باید کرد دیگر جای نگرانی نیست.بهتر است در این شرایط بیشتر مراقب سمعک های خود باشید یا از سمعک های بادوام تر استفاده کنید.

این تابستان مراقب سمعک های خود باشید:

در این روزهای گرم تابستان چه در سفر باشید یا به روزمرگی های زندگی برسید مراقبت از سمعک ضروری است. چیزهایی وجود دارد که می تواند باعث آسیب شنوایی شود اما بسیاری از آنها قابل اجتناب است.

سمعک های خود را در رطوبت گیر قرار دهید:

فصل تابستان با گرما و رطوبت همراه است. رطوبت گیرها در طول شب می توانند راه خوبی برای اطمینان از رطوبت زدایی سمعک در طول شب باشند.

جعبه ی نگهداری برای سمعک خود داشته باشید:

جعبه ی نگهداری, از ورود رطوبت و شن و ماسه به سمعک جلوگیری می کند.

سمعک خود را در نور مستقیم خورشید قرار ندهید:

به هنگام شنا, احتمالا سمعک خود را از گوش خارج می کنید. بهتر است که سمعک خود را در جایی دور از نور مستقیم خورشید قرار دهید.

سمعک های خود را در داشبورد ماشین رها نکنید:

گرمای داخل ماشین در تابستان به شدت زیاد است بهتر است تا دقت کنید و سمعک های خود را داخل داشبورد رها نکنید.

گوش های خود را قبل از استفاده از سمعک خشک کنید:

بعد از آب تنی و قبل از قرار دادن سمعک بر روی گوش هایتان فراموش نکنید که باید از خشک بودن گوش ها قبل از استفاده از سمعک مطمین شوید.

سمعک های خود را به صورت حرفه ای تمیز کنید:

بعد از سفر بهتر است که سمعک های شما توسط یک متخصص شنوایی شناس به صورت حرفه ای تمیز شود تا اگر غبار یا قطرات آب در سمعک نفوذ کردند کاملا پاک شوند.

ویژگی باتری های لیتیوم- یون

بسیاری از سمعک های قابل شارژ کوچک تر, فشرده تر و کمتر در معرض آسیب آب هستند. این سمعک ها به دلیل نوع باتری, فضاهای کمتری برای نفوذ آب به درون سمعک دارند. این ویژگی در تابستان بسیار سودمند است زیرا در این فصل عرق و آب, نگرانی جدی به شمار می آیند. باتری های قابل شارژ در فصل سرما هم برای کاربران سمعک استفاده ی راحت تری دارند.

سمعک ضد آب یا مقاوم در برابر آب؟

علیرغم باور عمومی چیزی به نام سمعک صد در صد ضد آب وجود ندارد. تفاوت عمده ای میان سمعک های ضد آب و مقاوم در برابر آب وجود دارد و مهم است که تفاوت این دو را بدانید.ضد آب بودن سمعک به آن معنا نیست که سمعک را می توانید در داخل آب رها کنید بلکه بدان معناست که به هنگام حادثه و خیس شدن سمعک نگران نباشید. بنابراین مواظب سمعک های خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *