روز جهانی شنوایی ۲۰۲۰

۳ مارچ در هر سال روز جهانی شنوایی توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO)نامگذاری شده است. این روز بهترین زمان برای افزایش آگاهی جمعی در مورد شنوایی, مراقبت های شنوایی و درمان وزوزگوش است. مطابق با تقویم سازمان بهداشت جهانی, این روز بزرگداشتی برای انواع کم شنوایی هاست. افرادی که در سالمندی دچار کم شنوایی شدند تا کسانی که در سنین کم دچار کم شنوایی حسی-عصبی هستند. افزایش آگاهی اولین گام در بهبود شرایط موجود, برای تمام افراد با مشکلات شنوایی است.
میلیون ها نفر در سراسر جهان با مشکلات شنوایی دست و پنجه نرم می کنند. برای اطمینان از شنوایی بهتر, پیدا کردن راهکاری مناسب با اهمیت است. این امر به ما این امکان را می دهد تا با دنیای امروز و افراد مختلف در سراسر جهان ارتباط برقرار کنیم. روز جهانی شنوایی ۲۰۲۰ پیام مهمی بهمراه دارد: “اجازه ندهید افت شنوایی زندگی شما را محدود کند.”
روز جهانی شنوایی در هر سال روزی جهت افزایش آگاهی مردم در رابطه با شنوایی و مسایل مربوط به شنوایی است. این روزو افراد با مشکلات شنوایی را هوشیار می کند تا بتوانند از پتانسیل و توانایی های کامل خود استفاده کنند. با افزایش آگاهی در روند بهبودو مراقبت از گوش و شنوایی و ارایه ی بینشی جدید در مورد راه کارهای موجود از طریق مشورت با متخصصین شنوایی شناس افراد کم شنوا نیز می توانند بیشترین بهره را از زندگی خود ببرند.
امسال سازمان بهداشت جهانی روی چندین پیام اصلی تمرکز کرده است. این پیام ها شامل اهمیت سلامت عمومی شنوایی و استفاده از سمعک و لوازم جانبی موجود در جهت کاهش مشکلات شنوایی در طول زمان است. در انواع مشکلات شنوایی از افت شنوایی ناشی از سر وصدا تا افت شنوایی حسی عصبی درک گفتار مهمترین امر است. هدف از روز جهانی شنوایی, حذف راه کارها و تفکرات قدیمی در مورد مشکلات شنوایی و ارایه ی پیام ها و راه کارهای جدید برای داشتن زندگی شاد و پر جنب و جوش است.

افزایش آگاهی در جهت ارایه ی بهترین راه کارهای شنوایی

با ارایه ی چنین پیامی روز جهانی شنوایی ۲۰۲۰ بهترین زمان برای آگاهی از سمعک ها و لوازم جانبی موجود است. اگر افت شنوایی دارید مراجعه به یک متخصص شنوایی شناس اولین گام موجود است. با انجام تست های شنوایی و سایر خدمات می توانید در جهت رفع مشکلات شنوایی اقدام کنید.
این نوع پیام دقیقا آن چیزی است که از آن حمایت می کنیم. ارایه محصولات مناسب برای ارتقا سطح شنوایی و مراقبت های شنوایی بهتر. آگاهی ار سلامت شنوایی بسیار با اهمیت است طیف مختلفی از انواع کم شنوایی وجود دارد آن چیزی است که در محصولات سیگنیا به چشم می خورد. محصولاتی مناسب برای انواع افت شنوایی.

افزایش آگاهی چگونه می تواند به بهبود کیفیت زندگی کمک کند؟

اگر شما یا کسی در اطراف شما با مشکلات شنوایی دست و پنجه نرم می کند بدانید که افزایش آگاهی بسیار به حل مشکلات شما کمک می کند. شنوایی امری کلیدی در ایجاد ارتباط با تمام دنیاست. سلامت گوش, کانال گوش و اعصاب شنوایی می تواند تفاوت چشمگیری در زندگی ایجاد کند. به همین منظور در روز جهانی شنوایی با ایجاد درک و افزایش آگاهی, افراد کم شنوا می توانند پشتیبانی شوند و زندگی را با شنیدن صدا تجربه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *